piatok 14. marca 2008

week of miracles...

asi pouzivam sampon, ktory podporuje moju auru.
okrem toho ze v piatok sa ku mne dostala, sice nekvalitna ale predsa, verzia PS I Love you, nasledne uuuplne neplanovanie a mimochodom mi jedna zlata dusicka poradila kde sa da zohnat Step up 2 ... a ako posledny proof bolo vcerajsie zoznamenie s kolegynou, kt. mi po 5 minutach co sme sa predstavili, dala vsetky albumy amy winehouse...
cize takmer vsetko co som mala na blogu, co chcem, sa splnilo - teda to bude bud tym zverejnenim na blogu alebo mojou aurou.
Zeby som si tam doplnila ziskat tie tri pismenka pred menom pred letom a svetovy mier?
(jo ale ten sampon tiez nezmenim...)

4 komentáre:

aktarinka povedal(a)...

A aku znacku pouzivas? :)

Unknown povedal(a)...

Ahoj Saska,
paci sa mi tvoj blog - prave som si ho precitala vIde s neho pozitivna energia. Len tak bloguj dalej :)
Pre tvojich anglicky hovoriacich fanusikov dodavam preklad>
I like your blog - it is full of positive energy!

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Alsaska povedal(a)...

hello girls...
I like you both :DDDD
thank you very much
huuug