nedeľa 29. júna 2008

TOP..Top topfest

môj prvý fest
bol fakt the best
deň začínal skoro
vybaviť vecí mnoho
nájsť správny bus
nech môžem ujsť
od reality veľký kus

Forkina rodina
domček a mesto
výlet mi začína
nabíja jak bleskom

kriky, skoky a pogy
z Em sa po-hlavná sestra zrodí
2 dni ešte hlava bolí

dážď zmýva posledné starosti
stojím pod pódiom radosti
Lazky skáče, rýmuje
moja duša ho fakt miluje
dav ho nesie nad hlavou
dotýkam sa ho rukou

na puding prišla rada
eastie boys mám fakt rada
ďalší úder do hlavy
s Tuturkom dance vynahradí

Blatové boty a nohy
sprcha sa vážne hodí

2bratia, fotela
budíček nášho hotela
pokračuje maratón
prekračujem ľudí na mol

mig 21 robili show
spevácke výkony hercov
Ska prúdi z polemicu
náladička nemá chybu
horkýže crazy rules
nepridať sa ani neskús

kabát a ohňostroj nad nami
nevinný flirt s Trenčanmi
súkromná pog party
zóna a jeho pohyby
šialenec - nemá chyby

koniec rock víkendu
spomienky neblednú
kám trvá svalový bôľ
najlepší víkend môj

Ďakujem Forka za nápad
šampón, víkend a tvoj hrad,
dúfam, že to nebolo poslednýkrát

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

jasneeeee, musime si dat pri najblizsej prilezitosti repete!